BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Kaki Aku Sakit Giler!!! Arghhh.. :)

Hi Buddy..!! Hari ni nk citer psl kaki aku yg sakit ni.. kaki ni sakitnyer da lma...puncanyer sbb terjatuh kt tangga...ingtkan lebam sket nk urut la kasi lebam tu hilang..pastu keesokan harinyer aku tengok kaki aku da mula rasa sakit sket..kalo nk pijak lantai sket pon da sakit..camne??huhuhu...makin lma kaki tu bengkak...ni yg x leyh jadi...x kan nk dok diam jek kan?kalo da kaki cam tu bek g klinik..

da sampai kt klinik..aku citer lah kt doktor tu psl pe kaki aku leyh jdi cam ni...pastu doktor tu pon tnya kt aku 'ada urut ke kaki ni'??..aku pon ckp 'ada'..doktor pon ckp 'ok..' lepas tu, doktor bgi lah ubat tablet 2 jenis ngn gel sket (utk kaki)..doktor tu ckp dtg kt sini dlm 1 minggu lgi..dia nk check..kalo x baik..g wat x-ray..

Da wat x-ray..da isi borang semua..pastu aku pon masuk la kt blik x-ray ni..ada ke patut org tu nk check kt elbow??? patutnyer kt ankle kan??hish..dlm ati aku ckp..'ankle lah bkan elbow..blur betol lah..fening aku dibuatnyer'..uhuhuhu... $#!!?$*~!!..

No comments:

Post a Comment

• Blog Archive •